دنیای این روزای من
 
دلنوشته های من
جایی فقط و فقط برای نوشتن نوشته های دل من
 
 
یک شنبه 3 فروردين 1393برچسب:, :: 20:44 ::  نويسنده : تارا

بدم میاد....

بدم میاد ومتنفرم از آدمهایی که واسه (شفا گرفتنم)هی توصیه های خاص و عجیب غریبی میکنن مثل (عوض کردن اسمم)!!!!

یکی نیست به اینا بگه بسه دیگه.....ولم کنید.....

حیف که ادب و قوانین سن وسال و.....بهم اجازه نمیده وگرنه میزدم تو دهن همشون....

من همون تارای 2ونیم سال پیشم که عمل شدم و وضعیت چشم و صورتم بهم ریخت...

فقط اون زمان  این آدمهای فضول نمیدونستن مشکل من چیه .الان به الطاف اینکه داغ دل مامان من زیاد شده بود و شروع کرده بود به دردودل ،متاسفانه فهمیدن که من چه اتفاقی برام افتاده....

دارن عیدم رو خراب میکنن با این محبتای بیجا و صدمن یه غازشون.

اینا محبت نیست اینا ترحم هست و من از ترحم متنفر و بیزارم...



نظرات شما عزیزان:

گلی
ساعت21:37---6 فروردين 1393
اجی تارای گلم اسمت خیلیم خوشگله



من نمیدونم بیماریت چیه ولی امیدوارم خوب بشی خوشکلم



ممنون که منو به وبت دعوت کردی



بازم بیا وبم دوستی.بوس
پاسخ:متشکرم گلم.


ملکه حجاب
ساعت14:17---6 فروردين 1393
سلام تارای عزیز

میدونی با دیدن مطالبت واقعا اشک ریختم...

پدر بزرگ من هم همین بیماری رو در روده هاش داشت..عملش کردن..الان هم حالش خیلی خوبه..

روحیه داشته باش دختر....

میگذرد این روزگار تلخ تر از زهر...
پاسخ:مرسی متشکرم از روحیه دادنت.


Negar
ساعت11:46---6 فروردين 1393
بازم سلام نمیدونم الان حالت تو چه وضعیه اما اما خیلی دوست دارم من تمام زندگیتو خوندم باید بگم تمام این علیم که تو بدن شما مشاهده شده منم تو بدنم دارم البته هنوز به دکتر نرفتم الان که که پیامارو خوندم متوجه شدم که شاید منم دارم مثل شما میشم وقتی به مامانم گفتم مامانم گفت باید بریم دکتر امروز وقت دکتر دارم امید وارم که چیزیم نباشه دارم از ترس میمیرم نمیدونم چیکار کنم الان احساس میکنم که شاید وقت مردن منم فرا رسیده خیلی میترسم خیلی خوب تورو خدا جواب منو بده ممنون میشم یه چیزی بگو که مطمعن بشم حالت خوبه و پیاممو خوندی ....دوست دارم تارا جون.... راستی اسمت خیلی قشنگه من خیلی اسمتو دوست دارم
پاسخ:سلام.حالم خوبه.خیلی از علایم بعداز درمانم هم بهتر شده.ممنون از اینکه گفتی اسمم خوشگله.البته امیدوارم که هیچ بیماری تو وجودت نباشه بعدا خبر سلامتیت رو برام بگذار.ولی هیچ دردی رو نباید دست کم بگیریم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


پاییز رو دوست دارم بخاطر همه ی زیبایی هاش.... شایدم یه جنبه از دوست داشتن پاییز به این خاطره که الان زدگیم پاییزیه.....نمیدونم دوباره بهار به زندگیم سرمیزنه یا نه.....
رتبه کنکورم....
زخم باسنم... نیومدنم اینجا.... عید فطر دیروز و امروزم... ماه عسل دیشب دیشب مهمونی
پيوندها
عینک آفتابی ریبنhttp://">عینک آفتابی ریبن
ساعت دیواری">ساعت دیواری
عینک آفتابی">عینک افتابی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های من و آدرس delneveshteha92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان